COLD!

Shit vilken kass start på veckan, förkylning på gång med nästäppa och jag blir helt slut bara av att gå uppför en trappa! DET SUGER!!! Vill verkligen inte bli förkyld eller sjuk överhuvudtaget speciellt inte nu, den sämsta tänkbara tiden!!! 
Någon träning blir det ju inte denna veckan då för att träna när jag är förkyld, det har jag bara dåliga erfarenheter utav...

Nej nu ska jag fortsätta plugga till T&F provet som jag har imorgon, tog en liten paus bara för att kunna gå bort till huset och hjälpa mamma plocka ut ur v-rummet för imorgon komer det en snubbe som ska slipa vårat golv i v-rummet :D Längtar verkligen efter att kunna flytta hem igen, fast jag längtar ännu mer efter att hela huset ska bli helt klart !!!!


Säger god natt nu också för jag vill somna så tidigt som möjligt!! SÅ.... GOOOOOOOD NAAAAATT OCH SOV SÅ GOTT ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0