DUNDERDAGEN NR 1

En himlans bra dunderdag idag. Verkligen. Har halsfluss och feber och ser ut som en himlans fet jävla zombie i nyllet utan haka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är verkligen inte en bra tid för mig just nu att bli sjuk, jag har ju så himla mkt pågång just nu (i huvudet ialla fall...) Vissa saker som jag vill göra vet jag inte om jag kommer våga göra!!! Vilket gör mig vääääldigt besviken! Det är dessutom en väldigt bra vecka dietsmässogt; jag har ätit kladdkaka, godis, stekt fläsk och raggmunk, biff stroganof (frys m. ris), toast och idag blir det pizza!!! Jaja, jag kan ju skylla på att vi inte har tid att laga mat just nu, jag är inne i PMS-veckan med alla dess jävla idiotisug OCH jag är SJUUUUUUUUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Adios, Shitados!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0