Karibiskt Kött

Jag har lagat mat till min familj hela denna veckan och när jag lagar mat då är det inte några Felix Frysköttbullar och makaroner, nä nu snackar vi hemmalagade laxburgare med ärtstuvning och stekt bacon, yorkshire pudding m. rostbiff (som jag tillagar själv) och råstekta grönsaker och sås och annan "riktig" mat!! Idag blir det också jag som lagar mat och eftersom jag såg på Woman On Top på Canal+ COMEDY igår så kände jag verkligen för något sådär lagom sommrigt och exotiskt! Därför blir det Grillad Biff med karibisk ananas/kokos "stuvning" och lite ris, blir även en mango/ruccola/ekfats-feta sallad till!! Ska göra Pink Lemonade á la Leila också!! Visar bilder senare ikväll eller imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0