KVÄLLENS PÅFUND

Jag satt i soffan och zappade mellan kanalerna. Plötsligt såg jag att Robinson har premiär ikväll! "Hmm..." tänkte jag, jag som alltid brukar se på Wallander på lördagkväll. Tog kontrollen till tv:n för att ta reda på vilken Wallander det var ikväll. Fick beskedet att det var Jokern. "Hmmm... den har ju jag redan sett" tänkte jag. SÅ DET FÅR BLI ROOOBINSOOON!!!!!!! Haha brukade alltid kolla på det de första fyra omgångarna med min moder! Penismassagen!!! 
Blev himla sugen på lite godisplock och ostbågar när jag satt och checkade kvällens televisionsutbud, SÅ... jag ska nog ta och pallra mig ner till Skrabbe (kallas våran suveräna närbutik) och se vad jag vill ha : GODIS vs OSTBÅGAR!!!
Tur att man har en bra phone med pod i så att jag kan lyssna på geniala Queens of the Stone Age undertiden!!




VS






Tur att man har QOTSA


 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack för den, jag blir ju inte alls läskad eller så.. Godisbilder 'ävla påhitt!!

2009-03-22 @ 19:08:45
URL: http://okaramelliserad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0