MEGABRUNCH I SOMMAR!!!

När jag börjar längta efter sommaren så kommer det alltid, och då menar jag alltid, upp bilder i mitt huvud på hur jag och några utav mina vänner har en helt underbar brunch-dag med massor utav godheter! Har inte riiiiktigt blivit av ännu men i sommar vill jag verkligen anordna en sådan dag antingen hemma hos mig eller nere vid vattnet som en stor picnic-brunch!!

På den perfekta brunchen (enligt mig) så vill jag bjuda på detta:

Pappas Pizzabullar (kanske att man kan hitta på någon LCHF-lösning för nu men på brunchen LCHF NONO!!)
Franskt Kryddbröd (Leilas recept)
KOLIBRIE Briekaka, vitlöksost (hemmagjord)
Kycklingspett m. tzatsiki, Andy's ostpannbiffar (dem var riktigt goda kommer jag ihåg)
Cinnamon & Raisin Bagels m. Cream Cheese (lätt det bästa som finns)
Annan variant av bagels för vissa gillar ju inte de underbara russinen och alla ska ju få det goda
Hårdkokta ägg i halvor med lite gott på, kanske majjo och räkor eller liknande 
Blueberry Cheesecake (blåbären må vara enda anledningen till att jag skulle kunna äta cheesecake, har lite svårt för det av någon anledning)
Pink Lemonade (hoppas jag lyckas göra den själv annars för jag vidga vyerna och köpa Snapple's Pink Lemonade)

Listan kommer säker ändras och bli längre men detta känns rätt än så länge :D

Kommentarer
Postat av: Sophia

Me HUNGRY!!

2009-03-21 @ 17:28:49
URL: http://okaramelliserad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0