MIN SKIVSAMLING

Har beställt hem två skivor, eller ja den ena måste jag åka och hämta på Bengan's!!

Dessa har jag beställt:

Mimikry - Alderland (myspace.com/mimikryband om ni vill lyssna lite)

The Accidents - Summer Dreams (myspace.com/theaccidents, finns i länklistan)

Mimikry är ju dem som gjorde "En flicka som är stark" för några år sen, den tror jag väldigt många har hört!
The Accidents är några svenska snubbar från Örebro som spelar sjukt grym punk/rockabilly, riktigt riktigt bra!!


Jag är sugen på att beställa en till skiva och i så fall vill jag beställa Kiss Kiss Kill Kill med The Horrorpops, riktigt bra psychobilly/rock'n'roll band som ursprungligen kommer från Danmark men numera är bosatta i LA.

The Accidents


The Horrorpops med grymt snygga Patricia Day på ståbas och sång!


Mimikry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0